söndag 30 mars 2008

Glitter

Igår var släkten här & firade mej och Elias som fyllt år, det var trevligt. Fick champange och pengar, blommer. Vi åt helstekt fläskfilé med potatis gratäng och sås, jätte gott! Sen vart det glass med banan osv. Kvällen var väldigt lyckat, även slutet med ;)


Idag var en seg morgon, men mysig. Vid tre(?) någongång var det mat, kyckling och ris med sås, en favorit! Efter det så hjälpte jag pappa med att klippa trädena i trädgården, vi åkte och hyrde en släpkärra och körde pinnarna, eller ska jag säga trädena till tippen. Efter det så lämnade vi släpkärran och jag skulle övningsköra lite, vi var ute ca en timme tror jag, körde på små vägar & övade på bilens placering, fick även gasa på en gång, hahaha åååh! jag vill få mitt körkort nu!


Nu ska jag ta en duscha och sen sätta mej och kolla på LHC matchen! Eller om duschen blir efter? Hejja hejja iaf!


Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar