måndag 7 april 2008

Ojoj

Nu var det ett tag sen, kommer inte ens ihåg när jag skrev sist, dåligt! men iaf, lite snabbt: Fredag: fest fest fest! ojojoj, lite för mycket av allt den kvällen, men endå lyckat! Lördag: redigt seg, fick bli en hemma kväll.


I söndags vaknade jag nångång vid 11.00 och gick upp och åt lite frukost, efter det vart det solning sen hem & övningsköra med pappa i ca 2 timmar, pantade lite burkar på vägen åt mamma, fick 60kr (hahah) Direkt hem och tog bussen till stan för att träna, skönt men jobbigt. Kom hem vid ca sju någon gång, somnade direkt.


Idag (måndag): mycket skola, lite jobb, många inställda lektioner pga av fransmännen, men jag klagar inte, nejnej. På lunchen fick jag ett litet ryck(?) och gjorde en grej jag velat otroligt länge, jennifer, sandra & stina vart mina stöd! haha, att ja vågade? Kom hem sen iaf, tog "farväl" av min mor med en bit mat (hon ska till skottland) åkte hem till min far & sen såg jag hokeyn, bra LCH :) SM guldet nästa? sängen snart, svårt att sova inatt? det återstår att se.


Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar