torsdag 28 augusti 2008

Nöjd

Halloj, ett tag sen sist då så kör på som vanligt.


Tisdags skulle jag varit med Tamara, men det vart inget eftersom jag var tvungen att hämta min skinjacka som Martin och dom fått hem igen. Kom till en sjuk liten krake, skulle åkt hem o gått till skolan dagen efter men stannde visst över natten, mycket mysigt!

Onsdag vaknade man hos Martin, blev kvar där tills 17.00, tog min skinjacka ;) och gick till tåget. Gött mos, väl hemma så åt jag bara o städade och lite. Gick och la mej tiidigt, typ klockan 22.00 eller nått eftersom jag mådde sådär.

Torsdagen vart det att vara hemma, mådde skit när jag vaknde, trodde jag skulle spy och svimma, men tog en macka och åt så blev det lite bättre, känner att huvudvärken börjar smyga sig på nu så börjar antagligen bli riktigt sjuk, men det struntar jag i för i helgen ä det PARTY. Idag åkte jag iaf till IKEA och handla lite, blev: 1 BH, 4 par troser, En tröja, Ett par jeans, och en nesseser. Pappa ringde förövrigt och väckte mej imorse och sa att han förstört min dator, kul. Så får tillbaka den om 2-4 veckor, eftersom pappa tydligen vägra att köpa ny nu, jävligt förbannad är jag.

Imorgon är det fredag, skolfoto och prova student mössorna, redan, sjukt pepp på det! På em blir det Ljungsbro marknad med Emelie, sen krogen med typ MASSOR folk, får se om jag ska till Martin på kvällen! Det blir det en dag iaf, fast han jobbar :) Jag ska inte vara nykter en sekund imorgon, hihi partyyyy!

Lördag
vet jag inte riktigt då beroeende på vart kvällen imorgon tar vägen, men ev lite mer ljungsbro markand och krogen, ev privat fest? bara höra av er ;) jag är på det mesta!

Söndag blir väll bakis-dag, film o mys? Sedan väntar en härlig skolvecka återigen.

Vi säger puss & skål på det! hoppas på en härlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar