onsdag 6 augusti 2008

Mhh

I måndags var Tamara & jag och firade Emelie som fyllde 19 år, det bjöds på tårta och så så det var nice :) Hon fick ett sup-spel, asså det låter kanske inte så kul men det är typ ett spel man dricker i, så man kan förfesta med det eller så, jaja.

Jäklar vad trött jag är! Igår var jag hund vakt åt Nemo, världens mysigast hund! Så var ute med honom ett par gånger, sen träffade jag Emelie & Tamara så vi gick en promenad till Ica med Nemo o köpte lite godis o mat sen gick vi hem (fast Tamara dissa på vägen för hon var sjuk, eller nått) till Gill och åt det och kollade tv & snackade lite skit! Sen gick Emelie hem och jag följde henne en bit och hämtade min moppe! Åkte hem till Gill och såg på sex in the city, efter det vart det att ställa klockan på halv 6, upp och dagen efter, och ta Nemo på en promenad innan med. Vaknade, gick ut med Nemo, åkte och jobbade, åkte hem till Nemo ut och gå igen sen åke jag hem, och nu är jag helt slut.

Men jag ska till Ikea med Emelie vid halv sex för hon skulle köpa lite grejor (vissa har ju råd, fubb vill jag lova) Efter det ska jag i alla fall hem och springa på kanalen, jag tror Emelie ska med (hoppas), jag ska nämligen börja tänka lite på min kropp, typ inte bara gå ner i vikt utan även kost o sådär, fast meningen är ju förstås att jag vill gå ner i vikt. Lite halvt om halvt godis förbud inträder nu med, fast vet att jag inte kommer klara det så aa.. Ska iaf försöka springa 2 ggr i vecken sen utöka det, önska mej lycka till...

Imorgon är det torsdag, då ska jag jobba , sen till mamma, sen ska jag till skänninge marknad med Jennifer & mikkis, sjukt kul! Sen kommer Martin hem med, om han inte dött, ae så jag säger, Efterlängtad är han, vill jag lova!

Men att,
tror jag sagt allt nu,
tjarrå påre! ;) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar