onsdag 24 september 2008

We´re too young to talk about forever

Tjooderittan, gick bra på stan med Martin igår. Gick även bra på körlektionen. Åkte som sagt till Martin efter körlektionen och va med honom tills det blev kväller, elelr natt kanske man ska säga. Först låg vi bara och myste lite fast båda var så trötta så vi somnade, men vaknde halv 11 av att hans mobil ringde, o tur var ju det, annars hade jag missat tåget. Fick skjus till tåget o sa hejdå, det var jobbig o kallt o deprimerande, långt kvar tills vi kan ses nu ju.

Idag vart det skola, var i restaurangen hela dagen, jobbade med Bella, vi gjorde parmainlindad kycklingfilé med grönsaksris och en liten myta och citron dipp till, mycket gott.

Fick även min lönespec idag och fick se att jag fick bra mycket mer lön än vad jag väntat mej! Så har vart mycket glad över det, även vart mycket glad över att jag Mikkis och Jennifer åker till Ullared på fredag :D Det ska bli så jävla skojigt alltså! Fyfan vad jag längtar :D

Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar