torsdag 9 oktober 2008

08-10-08 <3

Igår hade älskling och jag 2 månader, grattis på oss <3 Hihi, två av de bästa månaderna i hela mitt liv! Du betyder allt för mej Martin, hoppas du står ut med mej att tag till iaf (A) Jag älskar dej,


Igår
då som sagt, så var det skola, sen åkte jag hem och gjorde mej i ordning, vilket tog lite tid haha (A) sen så åkte jag till älskling, så låg vi o myste hela kvällen, Fick somna bredvid älsklingen med, mysigaste (A)

Vaknade där i morse med, ville inte gå upp :(, men var tvungen eftersom vi är lite nördiga i våran projekt grupp och gärna är i skolan en studiedag, gött lixom (det sveeeed)! Var iaf i skolan 10.00-15.00, sen åkte jag hem till mamma, o städa och packade allt till pappa, åkte dit o nu är jag här, hungrig är jag, väntar på mat! Kanske ska till älskling, vill iaf!


Fredag
vet jag inte vad som sker, vill parta lite med Emelie ;) men det märks ju, ska eventuellt till Martin o sova där på kvällen iaf :)

lördag blir det värsta mys dagen med älsk tydligen (A)

Söndag
blir det väll slappa med Martin :)

Har även bokat halkan och ska snart boka upp körning o skrivningen (A) Jag är nervös!!


Puss då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar