söndag 15 mars 2009

I must confess it hurts a little more then it should

Kom just hem från Hemköp, handlade mat igen, ikväll blir det hamburgare & pommes! Blir väll jag som lagar maten med.. pappa är på möte & Mia jobbar, & Adam & Elias kan ju inget så ja, det blir nog jag som sagt!

Lite om helgen då, hm, i fredags kom Martin hit & firade mej, jätte snällt! Fick rosor & ett fint kort, sen present kort på Kicks! så himla gulligt av honom! Vi var bara hemma men det var välbehövligt efter en veckans slit! Lördag lunch åkte han hem! Jag började fixa i ordning mej för maskerad hos Malin J! Vi skulle vara utklädda till punk eller "call on me låten" jag hade lite problem så vet inte vad jag vart? Men kom dit iaf, var jätte kul faktiskt, träffade gammalt folk som Malin själv & Tamara, Amanda & Viccan! Vi fick mat, det bjöds på Tacco eller Kyckling paj! Jag tog Tacco paj, riktigt gott! Sen lekte vi lite lekar & jag & mitt lag vann! (Viccan & Amanda) så vi fick kakor haha, skit gott! Sen vart det daimtårta till efterrätt, riktigt gott det med! Jag drack inget för jag skulle till Martin, åkte dit typ vid 22.00, när jag kom såg han & Doris på en film, som jag fick hoppa in i mitt i allt, den var inte så bra utifrån det jag såg haha! Doris gick hem & vi gick och la oss. Söndag låg vi bara i sängen & slappade järnet, eller i mellan åt i alla fall! haha! Blev Happy meal på det sen hem & handla då som sagt!

Ikväll ska jag laga mat & se på tv, på min nya tv jag fick i födelsedags present! Jag fick min älskade platt tv, skapligt glad vart man ju! Ah men det & sen hoppa in i duschen innan ja ska sova, sen upp och jobba imorgon...









Usch ja, men sånt är livet på en pinne!
Poss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar