fredag 24 juli 2009

Sjuk

Hallå alla glada, ligger i Martins säng och är sjuk! Gud så himla tråkigt det är! Martin & jag som skulle åkt till Norrköping & firat Bella som fyller 20 år idag! Vi får se hur det blir med den saken, har feber just nu & mina halsmandlar är lika stora som pung kulor haha, ursäkta att jag säger det men det är faktiskt nästan så illa!

Jaha, Martin kom ju hem i måndags, så han kom till mej då & så va vi hos mej till onsdagen, då vi åkte hem till honom istället. Vi har bara tagit det lugnt, kolla film käkat pizza & lagat mat & myst.

Nu ligger jag själv i Martins säng, han är på vårdcentralen & kollar upp sin allergi han har! För den har börjat bli ganska illa, han får problem att andas och så ibland så det känns inte så bra, hoppas dom löser det!

Carro, Malin, Helene, Anders & Simon åkte till Göteborg i morse, hoppas de får det så kul! Tror de skulle på Liseberg & shoppa & så, roligt! Det innebär ju även att Martin & jag är hemma själva, myspys! Men himla träligt att vara sjuk som sagt.

Tror han är och köper Donken till oss nu hihi, som vanligt, för er som inte vet så är Martin & jag nog dom som gynnar Donken mest, eftersom vi typ alltid äter där haha, lite pinsamt men vafan! (man får ju lön idag, så man måste passa på HAHA).

Om det inte blir Norrköping ikväll så ska jag nog baka en rabarberpaj med vanilj sås till, om jag orkar. Men så himla gott det är, älskar det verkligen!

Kan tyvärr inte lägga in några bilder eftersom Martins dator är skum & man bara kan gå in på internet & inte va på "start menyn"


Jahaja, det här som skulle bli ett kort inlägg
puss iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar