tisdag 13 oktober 2009

You should've took the time to read the signs and see what it meant

Orkar inte skiva nått seriöst inlägg, har jobbat mån, tis & ska på torsdag.
Var även på möte på Arbetsförmedlingen idag, så börjar få pengar om 2 veckor från a-kassan, ca 3000kr, men om de nekar (pga att jag studerar) får jag söka CSN (studiebidrag, ca 3000kr)
Imorgon ska jag till vårdcentralen, börjat må skit IGEN!
Ska även va med Martin, mysigt, vi ska ha pizzamys, ja Martin du får äta Pizza, för den här gången ;) haha!

Nu ska jag sola med Tamara & kanske gå ut & gå en lång promenad själv sen!
Ska även visa ett tips på en as bra/god frukost & mellanmåls drink!
Nyttigt skit.



I'm still smiling as the day goes by,
And how come nobody ever knows the reasons why?
Bury it deep, so far that you can't see.
If your like me, who wears a broken heart on your sleeve,
Pains and struggles that you know so well,
Either time don't, it can't, or it just won't tell.

2 kommentarer:

  1. Snygging på kortet, ja det hoppas jag att jag får(A) du med hallå inte ok, längtar tills i morgon(A) älskar dig jätte mycket, puss puss

    SvaraRadera
  2. Haha ja det får du, hihi nae jag ska inte ha haha, men du får. Ja jag längtar med! Älskar dig <3

    SvaraRadera