söndag 23 mars 2008

Påsk afton igår och min lillebror fyllde 14. Det började väl med att jag gick upp vid halv nio någon gång & sjöng för Elias, med resten av familjen naturligtvis, han fick presenter & frukost på sängen (som han åt i köket med oss) haha. Men efter det så tänkte jag; äh klockan är ju bara nio! jag kan ligga & slöa ett tag & läsa min tidning jag fick i påsk ägget, fick även pengar & en trisslott (van 50 kr). Men sen när klockan nästan är halv ett säger mamma; du kommer väll ihåg att du ska göra maripan kyklingar (OOOOJ DÅÅÅ)! då börja stressen, upp & göra dom & sen ringer Malin & frågar om jag ska med ut på krogen på kvällen, och klart jag ska det! Emelie skulle även med! Nu var dom klara, in i duschen! vid strax efter två ska gästerna komma på påsk middag & naturligtvis är jag inte klar.


Men när jag var klar & allt var i sin ordning, började det blir lite roligare, vi sjöng kareoker & hade trevligt! Sen vid halv tio ungefär så skulle jag till Malin J & få skjus till krogen. vi hämta upp Emelie på vägen vid Olstorp där hon förfestat? På krogen iaf, segt när vi kom. men sen jävlar vettu! fri entre på maxim till 12 så när vi fått stämpel på Plaza så drog vi till Maxim & fixa stämpel, upp till 55an för att ragga drinkar, gick sådär. Malin sträffa sin kompis Sofie & några kompisar till henne. Mycket dans, mycket spring & en jävligt lyckat kväll tjejer! Lite jobbigt var det när jag tappade bort er, men då träffa jag ju Josi :D


Tack för allt tjejor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar