fredag 21 mars 2008

Dream on

Lyckat lyckat igår, länge sen jag hade så roligt. Jennifer & jag var & såg Hjorton på bio, haha, den var sjukt rolig. Vi skrattade & skämde ut oss till max, men vafan, man lever bara en gång. Efter bion var det en ganska lång stund till bussen gick hem, så vi gick till Mc Donalds & tog en glass & hamburgare. Sen vid halv 11 åkte vi hem & sov. Så mycket skratt, för absolut ingenting, är värt att leva för.


Idag ska jag till IKEA & köpa det sista till Elias som fyller år imorgon. 14 bast, du börjar bli gammal brorsan ;)
Jag ska åka in med Emelie, ska köpa fritidskort också och kanske krogen ikväll? det ser ut så i nuläget iaf. Ser fram emot det! om nån mer ska in, hör av er!


Annars är väl allt fortfarande sådär, orkar bara inte mer. Jag vill, men endå inte? ge upp, eller kämpa? prova nytt eller fega ur?


Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar