onsdag 19 mars 2008

Pärlor

Sjukt trött, vart vaken sen kl 6 imorse och sprungit hela dagen! först var jag i skolan till klockan ett ungefär, sen gick Jennifer & jag till banken för att fixa lite med fonder osv, sedan vart det IKANO. Hej & hå vad vi farit fram & tillbaka för att hitta allt vi skulle. Jag köpte iaf nya skor (klackskor med låg klack) en ny svart v-ringad bomulls tröja, en ny vit sjal & sol glasögon med fodral till & ett stort sol puder från Isadora (skapilg rea på den) jag är sååå nöjd! Jennifer köpte jeans & ett par skor, jätte fint var det! " Alltid lika skönt att ta en pizza slice & sätta sig i en IKEA soffa och snacka skit "


Kom hem till klockan sex, precis till maten. Pasta & skinksås, gott! Mia skulle precis iväg när jag kom hem & pappa hade inte kommit från jobbet, & så är läget fortfarande. Jag har tråkigt, hemma själv & ingen kul inne på msn (vart är ni!!??), och nu när www.Bilddagboken.se gjort om tycker jag det inte är något kul längre, ska lägga ner min bilddagbok där.


Imorgon är sista dagen i skolan innan påsk-lovet! ska bli så otroligt skönt! behöver verkligen ett break nu känner jag. Ja & som sagt Elias fyller ju då så det blir mycket på lovet endå. Men mysigt med alla påsk kärringar & alla goda påsk ägg, haha.
Efter lovet ska jag sluta med godis, på heder & samvete!


Nae men nu ska jag nog ta en dusch & hoppa ner i sängen & glo en film, tidigt jag vet, men jag är så sliten. Allt som händer i mitt liv just nu tar så mycket kraft, jag bryr mej & jag saknar dej, men jag orkar inte, jag behöver tid för mej själv, ett tag iaf. Jag vill hinna tänka.


Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar