torsdag 20 mars 2008

Påsk

Ännu en lång dag! fast som började lungt, fick sova ut lite. Klockan halv 11 skulle jag möta mamma vid bron för att cykla till apotekt och sedean åka till Cloetta och köpta masssor påsk godis! Haha, sjuk gott ju. Efter det så åkte vi till Haralds och lämnade mammas trasiga cykel, sen gick min buss halv 12 till stan och bilskolan, det gick förövrigt skit bra! haha, börja med start i backe och massor mer, körde även tillbaka till körskolan (genom stan)! wihu. Efter 40 minuters bilkörande började klockan närma sig ett och då skulle jag träffa Jennifer utanför World Class, men hon var sen så jag gick in & köpte mitt nya gym kort! :D Efter en stund kom hon & vi började träna, fan vad vi körde, tror vi höll på i nästan 2 timmar :) nöjd som bara den med det här nu va! runt 5 kom vi på att det kanske var dagt att dra sig hemåt, haha så vi tog bussen hem.


Ska nog på bio ikväll med Jennifer, eller så ska vi bara käka lite mat på steves eller nått! Det blir lungt iaf, trevligt trevligt.


Förövrigt har jag sjukt ont i huvet & är körkyld, misstänker öroninflamation. Usch usch, men vem har tid att vara sjuk?! det är ju LOV ! träning imrgon med, & till mor idag!


Puss & kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar