måndag 17 mars 2008

Precis

Precis skaffat blog nu då.
Ny, mer seriös ska den bli, ska försöka
bloga lite oftare
Haha jag vet, jag är sämst på det.
Men det är värt ett försök.


Mest tänkt skriva om min vardag.
Så min gamla kan ni strunta i nu;
http://nyhlen.blogg.se/




Idag har jag bara varit hemma, jag har inte orkat med något annat, sjukt trött! Trött på skolan & det mest just nu. Längtar efter sommarn & värmen, kunna gå ut i bara bikini & käka en glass ;) Men nej nej, visst ska det börja snöa nu?! hallå där uppe, vad styr du med?



Hittat den bikinin jag ska inhandla till i sommarn iaf!



















Ikväll ska jag Övningsköra lite med Pappa tror jag, även in & byta lite kläder på IKEA som jag fick i födelsedags present. Men nu ska jag väl försöka göra nått vettigare än att sitta här!



Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar