tisdag 18 mars 2008

Never took the time

Skola heeela långa dagen.
Lagat påsk buffé åt hela Sverige känns det som,
eftersom vi bara var tre stycken som gjorde mat till själva buffén.
Sjukt lite folk i skolan, men vissa dagar brukar vara så.
Alla är så nere, ingen har nått posetivt att se fram emot verkar det som.
Bara Jennifer & jag! vi är världens lyckligaste! för vi ska
ha världens bästa sommar, och klockan nio ikväll ska jag snacka
hemlisar med henne på msn (värsta mötet, byta bilder & allt) haha.
Ahw, hon är bäst! Alltid glad med henne!


Funderar på att ta en riktigt låång dusch! mitt hår är inte allt
för mysigt eftersom jag försöker "tappa ner" på hur ofta jag ska
tvätta det, det är ju inte bra att tvätta det för ofta.
Det har bara gått två dagar & mitt hår är redan vääldigt äckligt,
kommer aldrig stå ut! så det får bli en dusch!
För övrigt har jag klippt av mej mina naglar nu! Ska låta dom växa
ut på nytt & bli snyggaa så jag kan fixa dom sen.


Börja träna ska man med! inget snack länge! det blir att skaffa sig
ett gymkort på World class & träna skiten ur sig till i sommar!
Funderar på att lägga till 100 kr/månaden för att få sola hur mycket
man vill! det kan vara rätt skönt att bli lite brun nu till våren
(som man trode var på väg)


Imrgon ska jag & jennifer till IKEA & handla lite grejor, jag har tänkt köpa ett par nya skor (klackskor med låg klack) & även en present till Elias som fyller 14 den 22 mars.På tala om födelsedagar så fyller Amandra L 18 år idag! stort grattis! mycket mer har jag ju inte att säga, jag har haft en bra dag, jag är jätte glad! (trots snön & allt annat skit)

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar