tisdag 24 juni 2008

Tisdag

Hallå, jobbat nu i två dagar, redan helt slut, förstår inte hur jag ska orka med det här hela livet! Jobba imorgon med, ledig torsdag, jobbar fredag-lördag, ledig söndag, ja och där var den veckan slut.

Varit hemma själv sen jag kom hem från Öland, dvs lördag, skönt men ensamt. haft mycket tid och tänka, vilket jag inte borde göra haha, men ja. Har inte kommit fram till så mycket för den delen heller, känner mej helt vilsen. Vet inte hur nånting är känns det som.

Förövrigt är jag rätt besviken, alltid ställt upp på dej, alltid frågat om du ska med, vad jag än gör. Bara ett exempel; vem var det som fanns där & stöttade dej när den personen svek och var dum i huvet mot dej? Vem var det som lyssnade på dej när du grät? jo jag. Och nu helt plötsigt, ska du vara med han igen?! hallå vännen, har du glömt hur du mådde? och hur falsk han var? du vet hur lätt det är att tro på deras falska skit snacka. Och till på köpet frågade du inte ens om jag ville med, visst du har delvis rätt, jag ska jobba och kanske skulle sagt nej, men det är tanken som räknas, right?

Nog om det, nu ska jag laga mat; färsk pasta med kantarell sås & kött, sen sätta på mej mysigast kläderna och njuta av min jävla ensamthet. Puss på livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar