tisdag 8 juli 2008

It just feels so good

Tja snyggingar! Nu är allt bättre, mycket bättre till och med. Tänk hur en människa kan förendra en annans liv så jäkla mycket!


Aha då ska vi se, i torsdags var det ju lite fest då som sagt, fredag var man bakis som fan, men det blev krogen på kvällen iaf! Lördag var man riktigt sliten, satt hemma och segade hela dagen & kvällen, fick otrevligt besök på kvällen, fattar inte hur jävla dum jag kan bli och ens ah, ta dit dej! men men. Sen var det söndag och satt mest och väntade på att något skulle hända, men eftersom inget hände tog jag tag i det. Japp, och därför hade jag världens bästa måndags kväll, där ni ;)


Idag har jag jobbat & övningskört, ska plugga körkort och kanske ut och köra lite mer bil!


Ska jobba fram tills fredag, sen är jag ledig i helgen så det är bara höra av er. Fast på fredag ska det festas, Bella & Jennifer har ju fyllt 18 år, så det blir en lång natt förhoppningsvis! Har fortfarande 1 liter vodka kvar så det blir nog sjukt nice, höhö.


Puss & kram ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar