söndag 17 augusti 2008

I kissed a girl and i liked it

Hallå!

Jaha då ska vi se, torsdagen vart det att åka till Mjölby och sova där till fredag, det var mys. Fast jag blev ensam lite på morgonen för han skulle jobba nån timme fast han kom hem sen ;) så då sov vi lite till sen gick vi upp och åkte till Ikea för Martin och Doris skulle dit och shoppa, pappa hämtade mej där, så åkte vi hem, jag duschade och åt och var lite social med familjen. Sen åkte jag tillbaka till Martin och var med honom och Doris, fast han gick hem sen efter vi sett några filmer, men det var trevligt. Själv stannade jag över natten och det var ju nice som vanlig, hahahah fast det vart lite trångt ;)

På morgonen vaknade jag och började göra i ordning mej för att åka hem, skulle jobba på ett bröllop 18.00 - 03.00, och det var det värsta jag gjort i hela mitt liv, när jag kom hem var jag så trött så jag nästan grät och ville spy, men nu har jag pengar iaf, gött det. Så idag ska jag köpa godis och feta i min säng, ensam dock :( men det är jag så jävla värd :D slet som ett djur igår.

Alla jobbar och börjar skolan imorgon (måndag) men inte jag, jag börjar på tisdag, så är hemma själv imorgon, skönt vill jag lova.

Men att,
puss då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar