måndag 18 augusti 2008

Okej

Jag säger det bara en gång, sen lägger jag ner.

Jag är sjukt förbannat på allt folk som jämt ska snacka sitt jävla skit snack utan att förstå innebörden i det? VARFÖR? Tycker ni nått är dåligt med mej så säg det då till mej! Jag kan ta det, jag svär. Jag har själv sagt saker det vet jag men jag kan stå för det med! Om ni skulle ställa er framför mej och fråga om sakerna stämde så kan jag med all säkerhet svara er att om jag sagt det kan jag stå för det! Men jag är inte heller så dum att jag går och kastar ur mej meninglösa kommentarer eller saker som verkligen inte borde komma ut, jag vet vad man ska hålla käft om även om man bråkar! Vi är inte 14 längre!! När jag bråkar handlar det inte om att såra den andra, utan att få den förstå!

Och er som vänder kappan efter vinden? Ni säger att ni ska stå för det som sägs men sen när det väl kommer till kritan springer ni och gömmer er eller håller med dom andra! Så man får stå där själv och ta skiten, men jag säger bara det, det kommer tillbaka en dag! och det är jag som växer och lär mej någon av det här.


I've never been perfect
But neither have you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar