tisdag 16 september 2008

Nu går vi hem!

Vaknade klockan 07.00 i morse, och inser att jag inte kommer hinna med bussen, vilket gör att jag blir sen till skolan, men fixar i ordning mej och stressar inte allt för mycket, tar istället nästa buss och kommer en kvart sent. Våran lärare Anna i varmkök var sjuk, så vi fick klarar oss in princip själva, jag och Alex har stekt raggemunkar med fläsk åt en hel jävla skola känns det som! Duktigt av oss. Greg fällde även dagens kommentar när jag sa att han borde skaffa sig en till unge som kan ta han dom den andre när dom är ute och festar!
Då sa Greg, ja: "Nu har du spytt ner hela ågatan, Nu går vi hem!"
Det är humor, Alex (;

Var på stan med Jennifer, Mikkis och Pauline efter skolan, träffade lite folk och sådär. Jag köpte en kofta från Bondelid, mycket nöjd! (dålig bild)










Ah ni, nu är det höst igen. Var ute och gick med Emelie nyss, pratade på om allt som vanligt! Riktigt trevligt, mysigt när man ser hur löven på träden börjar ändra färg och allt med. Japp, och snart är det väll jul med! Sen fyller man 19 i mars, månaderna bara flyger förbi. Haha ah snart ligger vi alla där som pensionärer och tänker på hur fort livet passerade.

Imorgon blir det Övningsköra, sen hem till Martin, som jag saknat massoor som vanligt (a)

Puss då era små grodor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar