måndag 15 september 2008

PMS

Woohoo! humör svängningar, jag gillar´t! INTE,

Länge sen jag skrev sist, men har väl inte haft så mycket för mej, blev frisk i tisdags o va i skolan då tills fredag.

Vart med Martin hela helgen, mysigt. I fredags skulle vi till Oscar, men Martin var lite fuller så vi åkte hem ganska snabbt medans det fanns skjuts hem, haha eftersom snyggingen knappt kunde gå rakt(A), pratade tills sent in på natten, sen vart det sova! eller decka? ;)

Lördagen vart det att åka hem runt 17.00 och äta och fixa i ordning lite, sen tillbaka till Martin, och Oscar ikväll igen, fast vart lugnt denna kväll, väldigt lugnt till och med, Martin o jag låg i soffan, men han sov och Oscar tror jag halv sov, vi såg nån film, eller jag sov nån film, sen väckte jag Martin så gick vi hem, vi somnade väldigt fort väl hemma den kvällen :)

Söndagen vart nog fan den lataste på länge, jag skojar inte när jag säger att vi vakna 12.00, sen låg i sängen med godis o chips o film enda tills jag åkte hem, vilket var kl 22.00! Haha, men men!

Imorgon blir det UM igen, jippi, inte, men men, få det överstökat! På kvällen ska jag ut och gå med Emelie min vän, ett tag sen sist, så lite att snacka om! Tisdag blir det väll kanske lite läxor o plugg o så, o onsdag blir det troligtvis Martin (A)

Puss o natti mina gullisar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar