torsdag 14 maj 2009

ut med skiten

Amen fy fan va arg jag är, det är helt sjukt! & idag tänker jag fan inte hålla käft om det, jag håller jämt käften! Går jämt & håller allt jävla skit inom mej!

Jag hatar er så jävla mycket, så sjukt jävla mycket! vafan tror ni egentligen? lixom ni drar er egen jävla slutsats utan att ens veta hälften! Vem fan säger att det ni hört är det som stämmer bara för du hört det från nån ni känner?? va?!

jag önskar jag kunde skriva vad det handlade om rakt ut med namn & allt! Men då blir det väl ett jävla liv! Men om nån vill nått kan ni ju adda mej på msn & så kan vi snacka ut om det där! om nån skulle känna sig träffad..

Ingen vet ens hälften av vad som hänt eller varför det hänt, ni vet nåns beteende kanske påverkas av någon annans? tänkt på det? fan asså, tror ni jag ville ha det såhär? tror ni jag kämpat sönder i fan 9 månader för att få saker & ting att funka? nae, för det är ju bara patetiska lilla Elin som förstört allt, för helvete väx upp! försökt ta reda på allt innan ni öppnar eran jävla käft & säger saker om mej ni inte ens vet ett skit om! har jag gjort så mot er kanske? har jag gjort er något alls, nånsin???

& ni, som ska föreställa hans vänner, ursäkta asså, men vafan tänker ni på? er själva eller honom? jag vet inte hur han var innan eller hur han betedde sig då, men jag kan ana, & jag har hört av folk att dom aldrig sett honom såhär som han var när vi var! Men ni saknar väll den gamla? den NI tyckte om? har ni funderat på om han vill bli den igen? ens frågat!?

& ja, jag säger att jag är fan inte den bästa, & det är inte bara någons fel! Nej jag har aldrig gillat någon så mycket som jag gillat honom, & jag har gjort fel på vägen, men lärt mej! likaså han. Försök se helheten ist för att sitta & säga att han är dum i huvudet om han ens tänker tanken att det ska bli vi igen! Ha en åsikt, men stötta i det val han gör, vilket det än blir. & nej, det här är inget jag bara kastat ur mej, ingenting utav det, allt finns det än "källa" till.

& ja, det här inlägget är jävligt patetiskt!
men jag var fan tvungen att få ur mej skiten!

om du vill nått är det ju bara adda: optemist@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar