onsdag 2 september 2009

Aldrig nån favorit hos mig

Haha asså jag måste bara kommentera det eftersom det gör alla andra ändå så, all denna jävla blogg smörja..

Kisse, fyfan vilket skämt, jag skäms! När man kollar vafan hon skriver i sin blogg, allvarligt jag skäms åt människan! När man läser alla hennes kommentarer är allvarligt talat ca 90% bara folk som idiot förklarar henne! Blir så trött alltså, haha men ändå sitter jag och läser hennes blogg och retar upp mig själv.

Ett ex är ju bara hennes fula utväxt, hon som ska vara "Barbie" med sitt perfekta blonda hår och sin smala kropp. Inte fan går man runt med 10 cm utväxt då? & varför sitter hon och retuscherar bilderna om hon nu är så perfekt?



nae det blir en fet diss till kissie från mig,
hoppas hon inser att det inte håller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar