tisdag 1 september 2009

Njuter av livet

Hallå mina vänner, idag är jag ledig från jobbet & tog därför en rejäl sov morgon, till kl 12.00! Helt underbart. Vart att gå upp & starta datorn & spela lite The Sims 3, riktigt kul spel!

Idag ska jag träffa Tamara & ha en "ta hand om sig själv" dag. Vi har tänk att fixa naglarna, göra ansiktsmask, sola & massor mer.. Blir säkert nån film med nått nyttigt snacks till, typ vindruvor?! Jag är jätte sugen på att dra ut och springa med längs kanalen, jätte bra "spring runda"! Kanske blir så senare ikväll när det blivit lite svalare, för nu är det ju jätte varmt och helt underbart väder! Ska gå ut och sätta mig i solen och vänta på att Tamara min fina vän ska ringa mig!



Min nya säng, duntäcken & nya påslakan, mysigt va?

2 kommentarer:

  1. hahah ullis jag känner igen de där lakanen ;) undrar varför sajajajajjaj! :D

    SvaraRadera
  2. hahaha jaa undra varför din lille fisk ;)

    SvaraRadera