söndag 13 september 2009

But it feels like no one in the world is listenin'

Hej
Helgen har varit bra!
I fredag var jag på förfest hos Bella med hennes tjej kompisar, det var trevligt. Efter en stund kom Martin & Danne, Zala, max & Jonas. Vi drack en stund till Sen gick vi till Otten, det var kul! Dansade med tjejerna ett tag men sden tappade jag bort dom men hittade Martin (som var skit full & trött) så jag "tog hand" om honom, hämtade vatten & försökte hålla honom vaken, vilket inte var det lättaste haha! Vi gick runt 02.00 från Otten för att äta lite fyllekäk på Max! Vilket var as kul hahaha, för Zala började ragga på nån fylle kärring som satt där, och ja kasta pommes på alla. & Max fick kramp i armarna av att äta pommes HAHA, och alla bara satt och as garva, folk måste trott vi var störda eller nått, men kul var det!

Vi åkte hem kl 03.00 & alla deckade i bilen.. Martin och jag deckade direkt i sängen med!

På lördagen var vi "barnvakt" åt Malin, vi åt pizza, ja ni hörde! Jag åt min första pizza i hela mitt liv, suck on that! Vi såg filmen Cast away, väldig sorglig film..efter det gick vi och la oss i sängen och gosade ett tag sen vart det sova..

Söndag var det bara slöa hela dagen, har varit sjuk sen fredags så pappa kom & hämtade mig, snällt va! Bakade även paj åt Martins mamma & åt mat innan jag åkte hem..


Mina nya mössa & vantar som jag ska ha i höst/vinter, hel nöjd!

Nu är jag hemma & trött, lite smått irriterad, ah eller kanske ledsen, upprörd? Vet inte? Känns som folk ofta hackar på mig, fast jag inte förtjänar det. Försöker alltid ställa upp & finnas där, men är tydligen inte tillräcklig. Ne jag orkar inte, faktiskt inte, vill inte må dåligt pga deras ord.. "Jag tar ingen skit" som grynet säger, & Blondibella.. aja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar