onsdag 16 september 2009

Pärla

Hej, idag har jag faktiskt inte gjort nånting alls, ganska tråkigt. Vart lite roligare när Elias min lillebror kom hem, vi kollade på tv & spelade Farmville haha!

Åt nyss, & vid matbordet säger pappa att vi får våran nya bil imorgon, så himla kul! allt jag vet är att det är en vit ny Saab med svarta skin säten & att den är trimmad & gör 0-100km på 6 sekunder haha kul!

Han sa även att dom skulle börja spela golf & det verkar ju rätt kul så jag ska nog med hoppa på!

Sen Ska vi på skidsemester i vinter med, till sälen i guess! Elias kanske inte ville följa med men jag tänkte bjuda med Martin haha, också jätte kul!

Nu sitter jag & målar mina naglar med ett nytt nagellack från Face. Ska snart in till IKEA & köpa jogging skor & ett par stövlar som jag spanat in ett tag, dö najs!
Poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar