tisdag 20 oktober 2009

Halloween Fest



Stor lokalfest, halloween tema, alla måste klä ut sig!
Börjar: Den 30 oktober 2009 kl. 19:00
Avslutas: Den 31 oktober 2009 kl. 02:00
Plats: Högby

Observera att de som inte står med på gästlistan kommer inte komma in i lokalen, de som ska ta med sig vänner som inte finns med på facebooklistan får kontakta någon utav Daniel Tångring, Martin Agardsson, Kim Engstrand, eller mig.

Inträdespris diskuteras fortfarande, om så sker kommer priset ligga på högst 20 kr/person.


De som lägger 50 kr inträde kommer vara med i utlottning utav en gratisfylla. 1 L Vodka.

12 kommentarer:

  1. Jag och Jimmy borde väl få komma? :)

    SvaraRadera
  2. Vad fan ska man klä ut sig till då? :S
    Gud vad jobbigt, jag som hatar att klä ut mig haha

    SvaraRadera
  3. Haha det är det som är det svåra! Jag ska nog vara en pumpa hahaha, det är typ en uppblåsbar dräkt, lite barnsligt men kul!

    SvaraRadera
  4. Haha hur ska du kunna röra dig i den? :D

    Vilka är det som ska komma typ då?

    SvaraRadera
  5. haha det är svårt att förklara! Men du får se :D jag tyckler den är häftig :)

    Hm, det är väll massor folk, vi har bjudit ganska många men jag har rensat bort alla brudar jag inte vill ha där haha ;) så det ska nog bli bra folk!

    SvaraRadera
  6. haha låter finemang!

    Är det lugnt om jag tar med nån/nåra kompisar?

    SvaraRadera
  7. Ja det är det säkert, säg vilka bara så skriver vi upp dom :D

    SvaraRadera
  8. Ewa Axman och Martin Strömberg :)

    SvaraRadera
  9. Okej braaa :D (Madde kommer inte in säger Martin) så ni visste det ;D

    SvaraRadera