söndag 18 oktober 2009

nåt som tar mig upp en bit över noll

Kom just hem från Martin, pappa hämtade, verkligen jätte snällt faktiskt att sitta & skjutsa på mig hela tiden! Men men, Martin kom till mig i fredags & hade med sig en överraskning, två stora röda rosor & en stor godis påse! Vart jätte glad, tack älskling! Vi såg skräckfilm & åt godis!


Tack världens finaste, du är underbar!

På lördagen vaknade vi tidigt så vi åt frukost & åkte sen hem till Martin där vi hämtade Danne (men jag väntade hemma hos Martin så länge) medans dom åkte & köpte Alkohol & allergimedicin åt mig, tack igen hihi!

Sen gjorde vi iordning oss & vid 16.00 gick vi hem till Danne & Bella, Dorrhem var även med, sen kom Kim & Sala sådär. Vid 19.00 drog vi till Abbe & festade, det var väll inte så jätte kul, men kul att träffa Bella & Elin (som kom senare). Det hände inget speciellt så alla bestämde sig att dra vid typ halv 23.30 eftersom vi var hungriga, Dorrhem var snäll och bjöd alla i bilen på mat (Mc Donalds). Sala, Martin & jag skämde ut oss inför "Malin" i Driven, hahahaha kul var det iaf! Stackars Anthony som körde bara! Iaf! efter vi vart där så släppte Anthony av oss alla hos Martin, så vi gick in & åt, gooott. Sen drog de där två nötterna så Martin & jag gick & la oss!

Imorse vaknade vi tidigt igen, pratade & myste lite som vanligt, vi har lagt upp lite regler nu på vad man får äta & när & hur vi ska träna osv! Hoppas vi klarar det! Pappa kom iaf och hämtade mig sen åkte vi till farfars grav sen hem, nu ska jag snart till mamma & äta där!

Hade så bra
puss

2 kommentarer:

  1. åh gumman va kul att det är bra mellan er

    SvaraRadera
  2. Ja det håller i sig än :D snart ett & ett halv år! tiden går fort <3

    SvaraRadera