fredag 16 maj 2008

Fredag

Äntligen helg! Fyfan vad skönt. Jag är så sjukt skoltrött just nu, men jag har hunnit med allt det jag ska, och har inget mer att ta igen. Så nu blir det att slappa gärnet fram tills skolavslutningen <3

Jaha, gympa idag då, var väl både roligt och tråkigt. Sen Engelska B som vi inte kunde gå på pga att vi skulle på konstutställning med inviduella valet. Konstutställningen sög och var deprimerande, förstår inte ens vad dom vill ha fram med det dom gör, ett tips: gå och snacka med nån istället för att prata i gåtor, riktigt skumma människor dom där. Haha, när vi vart på första utställningen skulle vi på yttligare en till, och ja, vi gick dit i tid och så, men då har tydligen den utställningen stängt redan, och läraren har inte ens gått dit för att informera oss, fan va sur jag vart då. haha,så vi stod där och väntatde på henne och alla andra i säkert 30 minuter. Missade 15.15 bussen, men tog nästa. Sitter här nu och väntar på att mamma & Mattias ska komma hem så blir det pizza.

Ikväll blir det att bara ta det lungt, imorgon har jag inte en aning, tips? aja, ni kan ju höra av er iaf. HAHA min fot har somnat, det kittlas (stavning) :D haha men men, vi hörs då.

Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar