torsdag 15 maj 2008

Torsdag

Jaha, en bra dag i allmänhet, vaknade försent, trodde jag kunde få skjuss av pappa till skolan, men han var ledig vilket gjorde att jag fick ta den sena bussen men hann i tid till första lektionen endå. Skrev Engelska B prov, gick väl okej. Hade på mej mjukis byxor och min stora bikbok tröja hela dagen, jag var säkert skit snygg, inte. Men men, har inte mjukis så ofta så det gör nog inget. Dagen rullade på, skrev projekt och företagande prov på em, gick jätte bra. Slutade, skulle med Mikaela och Jennifer hem till Katja och kolla på kattungar men det skulle bli sent och då skulle jag inte hunnit hem, skulle ju till mamma idag. Åkte dit, handlade med mamma, såg film med Elias, och nu sitter jag här och skriver lite innan jag ska hoppa i säng.

Det ös regnar ute,
och det gör mej inte glad,
men det är faktiskt ganska mysigt,
om man är inne.


Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar