fredag 23 maj 2008

Fredag

Helt seriöst, det är fredag & jag sitter här som en jävla torsk. VET NI hur jävla länge sen det var jag var hemma en fredag helt ensam? SITTANDES VID DATORN!! evigheter, och fan, jag hatar det, endå är jag så jävla trött, orkar inte göra ngt men vill festa. Det blir väl krogen endå tror jag, alltid lite kul endå om man träffar någon. Men vem fan orkar supa sig full på krogen, eller, vem har råd med det? inte jag iaf! Vill ju förfesta någonstans & sen krogen isf. Helst privat fest men alla är ju så jävla tråkiga så det är ju ingen fest.


Kanske blir att duscha sen ladda ner en film & äta pizza & godis i sängen. Aa helt klart, jag har bestämt mej. Jag blir hemma.




Your love is just a lie,
It's nothing but a lie,
You're nothing but a lie.


Puss&kram på din banan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar