måndag 19 maj 2008

Måndag

Hallå. Måndag och jag går från 8.30 - 16.40 kan det blir värre tänkte jag igår? men faktiskt har dagen varit rolig. Hade inviduellt val på Folkunga, förskte måla ett rum, gick väl "bra" haha. Sen GICK Jennifer och jag till skolan, haha fast vi råkade visst gå förbi hemköp för att köpta "nyttig" frukos ;) Hade Projet och företagande, helt klar i den kursen nu! Bra jobbat tjejer, var det MVG eller?! Lunch, smakade aa..? Svenska, samhälls kunsakp, redovisade och det gick också bra. Hade Engelska B på eftermiddagen och jag var helt död så lyssnade på musik hela lektionen, dåligt av mej jaja.

Åkte hem, åt mat. Åkte till pappa för att hämta kläder, men här fastande man visst vid datorn med glass & bra musik, skön dag <3

Imorgon ska jag träna med Jennifer och övningsköra på kvällen och på onsdag ska jag träna igen kanske övningsköra då med? sånt som märks, min kära far jobbar ju lite för mycket så han har ingen tid över va.

jaja, men nu ska jag väl åka hem till min köra morigen innan hon undrar vart jag tog vägen.
Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar