söndag 31 augusti 2008

What I love most she had so much soul

Hallå snyggingar!

Fredag var som sagt hel grym förutom lite små saker men det kan man gott och väl leva med!

Lördag vart det ju att gå lite på stan då som sagt, efter vi kommit hem började det vankas för krogen, gjorde iordning mej och åkte sen in med Emelie till krogen, gick till Plaza och börja supa, träffade hennes kompis Sofie och Danne och två av Dannes killkompisar (jävligt heta, nooot haha eller vad säger du Emelie) Efter en stund kom Hanna k, Hanna G och Alex. Dom var redan fulla så jag hade lite att ta igen, gick rätt segt men det löste sig till sist kan jag lova ;) Gick till 55an och träffa Jerry och massor mer, kul kul. Sen gick Hannorna och jag till Plaza och dansa, och så dansa vi resten av kvällen. Tog sista tåget till Mjölby och så sov jag där, vaknade där med lyckligtvis haha ;)

Åkte hem vid 15.00 nån gång och började måla mitt rum, smart som man är så fick jag färg i hela håret o kläderna och armarna. Nu är vi klara och nu väntar jag på mat, revbensspjäll och färskt bröd!

Hörs då ses då, pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar