onsdag 3 september 2008

Lite hat åt världen

Ah men hej, nu är jag sur och sjukt ledsen så tänkte dra ett par rader varför.

Hela den här jävla dagen har varit emot mej, enda sen jag vakna. Det var tungt att gå upp, det var tung att ta sig till skolan, det var jobbigt att vara hela dagen i skolan och anstränga sig till sitt maximala för att ställa upp för dom andra och inte missa mer än vad jag redan gjort i skolan. Och som gräden på moset har jag haft extrem jävla huvudverk hela dagen och varit snorig. Efter skolan var det inte slut, nej nej, då var det körskola. Efter den var det bara åka hem för att börja hålla på i rummet, när allt äntligen börjar ljusna upp och pappa säger att vi kan åka till IKEA för att handla tavlor till mitt rum, så hittar vi naturligvis inga, och klockan är för mycker för att leta någon annan stans för allt stänger, får åka hem tomhänt och jag hatar verkligen det! När vi kommer hem har jag ännu mer ont i huvudet o är sjukt iriterad, då har "den" som varit och handlat, bara handlat åt sig själv och SITT barn! Det är inte det att jag vill ha godiset, det är bara sån jävla dålig stil att hålla på sådär, men så är det i den här "familjen", ni vet, vi åker inte ens på semester ihop! Blir sjukt iriterad och en dag kommer min bägare också rinna över.

Men men, fuck off tills dess.

2 kommentarer:

  1. Vet hur det känns när det är så hemma :( Puss Vicc :)

    SvaraRadera
  2. tack vicc, hopaps det löser sig för dej! Puss :)

    SvaraRadera