måndag 1 september 2008

God morgon, skolan och målning idag!


















Jaha, sov sissodär inatt, inte vart det i mitt rum jag sov iaf (se bilden) Men men, idag ska vi måla allt vitt för tredje gången, sen får vi hem taperterna imorgon så blir förmodligen klart då! Elias (min bror) kanske ska få min 120 säng så jag kan få en dubbelsäng, sen vill jag sätta upp en platt tv på väggen och ha datorn kopplad till den, så jag kan ligga i sängen och se tv och va på datorn, kan blir sjukt najs.

Jag ska börja göra iordning mej snart och åka till skolan, går till fem idag så lite smått segt! Men det är som det är, får träffa Jennifer iaf o det var ett tag sen! Kanske blir att sola när man komemr hem från skolan? Låter bra så tror vi kör på det! och sen måla igen då som sagt.

Laga mat i restaurangen från tisdag till torsdag, kul!
Ska va med Martin på tisdag med och har körlektion på onsdag.
Ska även göra min ansvarsfull alkoholhanterings läxa nåndag, tror det blir idag den var enkelt så snabbt gjort.

Men men, nu ska jag duscha och fixa lite.
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar