måndag 29 september 2008

Helgen

Ja ni, helgen har vart mycket lyckad må jag säga, umgåtts med både mina vänner och med darling.


I fredags var det som sagt Ullared, gick upp kl 04.00, riktigt slitet, fick skjuts av pappa till Saab där bussen till Ullared gick ifrån, hämtade upp Jennifer på vägen dit med. Väl framme vid Saab mötte vi Mikkis, Ankan och Olivia. Sen bar det av, sov lite på vägen ner, men inte allt för mycket! Väl framme (typ klockan 08.00) var det redan fullt med folk, men vi gav oss in i smeten och shoppade loss vi med! Riktigt skojigt hade jag :) handlade en himla massor med saker, men nu när jag tänker efter kommer jag inte på något knappt, mer än: två tröjor, bh + trosor, ljushängare man har på vägen, lakan med spöken på (se bild), en nessesär, en mössa, vantar, underkläder, strumpor, en väska, och massor schampo o dylikt














Här är lite fler bilder från resan:












Halvfull än så länge:









Lite av allt vi handla:













Efter vi kommit hem med bussen efter 8 timmars shoppande o 6 timmars bussåkning totalt, var vi alla rätt trötta, Jennifers mamma kom och hämtade Jennifer och mej så fick jag skjuts hem. Mening var att jag skulle åka till älskling men jag var helt trött o sliten, så han kom till mej ist, fast vi åkte hem till honom och sov där ändå sen.

Lördagen var man rätt trött, låg o myste med gullet i sängen till 14.00 eller nått sånt, sen kom pappsen o hämta mej (A) o så övningskörde jag till Ikea där vi handlade sen åkte vi hem. Åt lite Tacco, sen vart det party hos Kim med Linnea och Malin, Martin var också där. Jag tyckte själv att det var jäkligt skoj, men jag var väll inte allt för nykter heller. Men trevligt folk och gott o dricka, kan inte bli bättre! Sov hos darling denna natt med, så mys så (A)

Söndagen var inte så kul dock, jag var jätte bakis och super gnällig (förlåt) men hade jätte ont i huvudet och mådde illa, plus mensverk, svårt att hålla humöret på topp då! vid 17.00 våga jag äta något iaf så då var Martin o handla Mc Donalds som vi åt :) Då började allt bli mycket bättre, sen var vi ute och gick i 1 och en halv timme ungefär, det var duktigt av oss. Sen åkte jag hem framåt kvällen/natten ;)


Idag är det måndag o den har väll vart sådär hittills, trött på att allt ska gå emot hela tiden! men det löser sig nog, hoppas att det inte är som det verkar vara. Ska nog vara med darling ikväll <3

Hörs o ses pusselipuss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar