lördag 4 oktober 2008

tis-ons-tors-fre-lör

Haha jaha, nu ska vi se.

Tisdag, onsdag, torsdag och fredag vart det skola!

Nån av dom dagarna var det vinprovning! Det var ju inte så jätte gott men trevligt och kul o så. Samma dag som vinprovningen var vart det slagsmål på skolan, en tjej fick två slag i ansiktet och blödde rätt mkt! så vi tog hand om henne och ringde polisen och sådär, samma kväll på bussen hem försökte en hund bita mej :O värsta sär!

Har även övningskört och pluggat o så, vart lite duktig ;)

Och igår slutade jag skolan klockan 13.00, gick på stan med Mikkis och tog en fika och shoppade lite, handlade ett par skor, en ny plånbok och örhängen :) Sen åkte jag hem, och när jag kom hem satt min mamma och grät, hon berättade att en nära vän till familjen dött, så vart ännu mer ledsen efetrsom allt redan vart jobbigt på sistonde, men gjorde iording mej och åkte till Martin, sov där med, så mysigt så.

Skönt att det börjar bli bättre, även om det bara är små saker betyder det massor för mej! Det får än mer motiverad att forsätta kämpa lixom.

Idag är det lördag, och det blir förhoppningsvis krogen med Mikkis o Enelie?, vet inte om Martin och alla hans kompisar skulle ut för Pinto fyller 20, grattis föresten, men isf så brukar det väl sluta med att jag följer med honom hem, det märks ju imorgon ;) ggrrr ;) haha!


HÖRS O SES DÅ FETTON :D
O KOM TILL KROGEN FÖRFAN,
SITT INTE HEMMA O SVETTAS :D
VI SES DÄR DÅÅ ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar