tisdag 27 oktober 2009

Who Knew

Hallå, har inget för mig så kan ju skriva lite då. Idag har jag vart på IKEA med Elias, jag köpte Ben & Jerrys glass & en rosa bandet rosett, som varje år! Vi åt Mc Donalds, tyvärr, onyttigt men gott! Annars har det väll inte hänt så mycket, kollat film & sådär!



Igår så pluggade jag & tränade, krattade även hela trädgården på löv, jävligt duktigt av mig måste jag säga.

Har bestämt mig för vad jag ska vara på Halloween festen, typ sexig vampyr! Ska ha håret snyggt fixat sen vampyrtänder & knallröda läppar, sen en svart korsett & svarta vingar som pappa ska köpa imorgon, sen blir det nått som underdel, vet ej vad än. Har inte tänkt att se ut som ett trash utan göra det snyggt & elegant eller hur man ska säga. Hoppas alla andra tjejer fattar det med, att det inte är snyggt. Inte kul att komma till en fest där alla är utklädda till horor? aja, det är deras problem! Ser fortfarande sjukt mycket fram emot detta, & hoppas INGA objudna kommer.


Nae nu ska jag sova
imorgon ska jag sola med Tamara
& va med Älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar