måndag 26 oktober 2009

I don't care about anyone else but me

Hej, sitter nu mera i min säng & datorn är inkopplad i min platt tv, så det är rätt slappt, ska bara skaffa trådlöst tangentbord & mus så jag slipper sitta som ett mongo!

Iaf, i fredags så lunchade jag med Bella, Jennifer & Mikkis, sjukt trevligt girls det måste vi göra om!

Mikkis & Bella

På em/kvällen kom Martin hem till mig & vi skulle gått på bio med det vart inte så för vi var så trötta & det vart senare än vad vi trodde! Men vi hade det mysigt med naturgodis & sånt. Bion står ju kvar :)

På lördagen åkte vi till IKEA där Max & Elin var, kollade runt lite & så packade dom in lite saker dom köpt till deras nya lägenhet i våran bil. Vi åt lunch tillsammans & Martin var gullig & bjöd mig (tack min fina älskling). Efter det fixade vi lite små saker sen åkte vi hem till Elin & Maxs lya & lämna sakerna (eller ett soffbord).Iaf de hade det verkligen jätte fint! Helt nyrenoverat! Elin & jag skruvade upp soffbordet medans killarna softa lite (borde ju va tvärtom men men ;)). Sen fixade vi iordning oss för fest hos Kim

Såhär sig en liten del av mig ut, min nya mössa (ja igen)
Hade strumpbyxor & en blå tunn liten söt klänning



När vi kom dit var det bara Kim & David där, men sen kom ju Danne & Bella & Elin & Max, sen även Anton, Ek & Borg! Var trevligt men vi tjejer tyckte att killarna kunde få lite alone time så vi drog upp & bubbelbada & sjöng jul/sommar sånger haha. Vi bada i 2 timmar! Helt sjukt, men kul!

Vi spretade med tårna HAHA

Elin, Jag, Bella

När vi tjejer kom ner igen så hade våra pojkar haft det tråkigt utan oss, så det vart dans & sånt kul, men efter en stund var vi tvungna att dra för Kim föräldrar skulle komma hem. Så Danne, Bella, Ek, Borg, Anton, Martin & jag drog hem till Martin & fortsatte festa. Vid 5 på morgonen så gick alla hem & vi gick & la oss ;)

Skapligt sliten var man söndagen, vi tog det mest lugnt hela dagen, eller jag gjorde haha, Martin stackars målade deras badrum. Vid 16.00 (tror jag) skjutsade Martin mig till stationen & så åkte jag hem & såg film Vi hade iaf tur med vädret, igen med familjen, vart god mat & efterrätt. Sen var jag så trött så gick & la mig & degade i sängen, såg på love actually & sen somnade jag till grannfejden, helt sjukt kul program hahaha.

Idag ska jag träna & plugga!
På fredag är det Halloween festen & jag längtar som fan! Hoppas alla jag bjudit kommer (det verkar så iaf). & hoppas inga icke bjuda dyker upp, för om jag inte vill ha er där så kommer ni inte in ändå! & framför allt om man inte står på listan, så ta er inga friheter eller tror att det är självklart att ni kommer in!! Vill ni komma så hör av er till ex mig så fixar vi det.
Jag ska nog klä ut mig till Indian, ville ju verkligen va en pumpa men finns ju inga fina dräkter! Aja nog om detta.
Ha en fin dag
POSSS

8 kommentarer:

  1. Tjenixen igen dårå ;P
    Kan jag ta med mig en till kompis?
    Jessica Bergman heter hon

    SvaraRadera
  2. Halloo, ja det går nog bra :D skriver upp henne!

    SvaraRadera
  3. hehe okej, bra :D
    Har du hittat nån bra utstyrsel nu rå?

    SvaraRadera
  4. står mellan pumpa, indian eller playboy bunny fast det sissta är väldigt tveksamt :D sjdå?

    SvaraRadera
  5. okej :D
    Jag står mellan Barbie och Elchock :D
    Kan inte riktigt bestämma mig. vad tycker du?

    SvaraRadera
  6. hm det var svårt, barie är ju snyggare fast coolt med elchock :D Jag har ångrat mig nu vill ha svarta vingar & huggtänder o va lite snygg vampyr :D

    SvaraRadera
  7. haha det är så jävla svårt. Om man är barbie blir man ju säkert förväxlad som hora eller fjortis, jättekul liksom. jag har inte nåra passande kläder till NÅT!

    haha coolt :D

    SvaraRadera
  8. Nae det är inte kul att bli förväxlad med! Hoppas inte det blir så för mig heller :S vi får klä oss så det ser bra ut lixom :)

    SvaraRadera