torsdag 29 oktober 2009

Hej hopp.
Vaknade för en stund sen, ligger i sängen nu & skriver lite blogg som ni kanske märker höhö. Idag så händer det ganska mycket, eller jag har mycket att fixa med. Ska vaccinera mig mot svininfluensan eftersom jag är i riskgruppen, sen ska jag fixa det sista till utklädningen, sen sola & lite sånt där pyssel med kroppen!

Hoppas det blir kul på fredag, känns sådär just nu, ska komma massor folk man egentligen inte vill ha där osv, jag menar, det är ju våran fest borde inte folk bara acceptera det & INTE komma då?! Jag vet inte, jag skulle skämmas om jag dök upp på en fest jag inte var bjuden till iaf. Vi har ju iaf gästlistan, & står du inte med där så tyvärr!

Känner också lite att det suger att bjuda in folk, eftersom man fixar massor så det ska bli kul & sen kan de inte ens säga hur det blir? Har typ fått ett svar om att de kommer från Jennifer & Bella, aa det var väll de. Alla andra verkar säga ja sen tvekar de eller ska höra av sig senare, hallå? Festen är imorgon!

Aja, idag skrivs gästlistan ut & då får vi väll hoppas alla sagt till innan..


Fett trött är jag, fattar inte hur jag ska orka fixa allt idag, & plugg med. MATTE SUGER.

Va med Martin igår förresten, hans mamma fyllde så vi fikade & så öppnade hon presenter, sen pratade vi om böcker & utlänningar, fanns många olika åsikter där. Aa men det var trevligt, vid 9 kollade jag på Greys & Martin städade, så det var tända ljus & ny bäddat när vi skulle sova, skönaste känslan.

Jävligt mycket text vart det nu men pallar inte lägga upp en bild.
det får ni leva med.
Nu ska jag ringa Jennifer min bästa.
poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar