måndag 2 november 2009

Fredagen började med att jag gick upp tidigt, pluggade matte i typ 2 timmar, gjorde 3 prov på datorn (läser på distans), det gick bra! typ full pott på alla! Så det kändes bra.

Efter det duschade jag & fixade lite skit sen packade jag & åkte till Martin. Vi gjorde iordning oss & käkade mat som Malin så snällt gjorde åt oss, tack! När vi var klara kom Emil & hämtade oss & körde oss till lokalen, där var Kim, Danne & David, vi pyntade lite & snackade & peppade inför kvällen. Allt rullade på & det kom en jäkla massor folk, vart lite bråk mellan både killar & tjejer osv men tycker kvällen var helt okej! Massor av mina kompisar kom och det gjorde mig jätte glad så vi dansade & pratade & hade kul (vad jag minns) det är ganska mycket som är svart för jag var skapligt fuller. Alla drog vid typ 2-3? Martin & jag tog taxi hem & åt fylle mat sådär kl 05.00 ungefär haha.

Här kommer några bilder;

Martin var nån i någon film & jag var dödsängel

Jennifer & jag på baren fulla som kastruller.

Vidrigaste masken haha
Laddar upp fler senare

Iaf, lördagen vakande jag & hade den värsta bakfyllan på riktigt jäkla länge! Men vi sov till klockan 11.00 ungefär för sen var vi tvugna att dra & städa lokaen som förövrigt var det vidrigaste jag sett i hela mitt liv & jag hade gått med bara strumpbyxor på det äckel golvet! Ville bara kräkas när jag såg allt haha, vi städade i typ 3-4 timmar sen drog Kim, David, Martin & jag och åt pizza, jäkvligt gott.

När vi kom hem ville vi bara decka i sängen men icke, Martins släkt skulle komma om typ 1 timma då så vi stressade o städade hans rum & gjorde iordning oss. Det vart mart & fika, jätte treligt faktiskt fast jag var helt död! Sen kollade vi på skräcksfilm med hans morbror Mikael, Martin somnade men Mikael & jag såg klart filmen. Skjutsade även hem Tim för hon skulle jobba, snällt av mig höhö ;)
När filmen var slut gick jag & la mig direkt med Martin.


Söndagen sov vi länge sen gick vi till Kim vid 16.00 & såg IFK - AIK, bög AIK vann ju. HATA HATA. Aja, Vi vart sura & ledsna över det Sen får jag reda på att Elias (min lillebror) legat på akuten sen i fredags med krossad fot & har opererat sig & massor mer skit som vi inte behöver ta här, jävla dum unge vad sur jag blir på dig! Så då vart jag ledsen & orolig över honom men Martin tröstade mig & gjorde så allt blev bättre.

Nu ska jag snart in & hämta mamma & Elias på US, skäll ska han få men han ska veta att jag älskar honom ändå!


Nae nu blev det visst lite stressigt här men det var min helg i stora drag.
Ha det så bra.
Posss

2 kommentarer: