torsdag 5 november 2009

Tidsfördriv

wöwöwö, alldeles för trött för att skriva vad jag gjort nu så tar det imorgon eller nått.

Tänkte ist svara på några frågor som jag hittade på Tamaras blogg. Roligare frågor än vanligt faktiskt.


1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - 198 kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - Jaaa, av Martin
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Martin, Jennifer, Mikkis, Bella.
4. Hur lång är du? - 161 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - Nån skräckfilm
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - " jag kom precis hem, jag har solat & såg en kul film med Henke; the proposal. Hihi. Gör du nu då? jag pratar med mamma. Puss <3"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Ringa!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - skillda
9. När såg du senast din mamma? - Typ kl 17.00
10. Icke godkänt i något ämne? - Haha aa Eng B
11. Mvg i något? - Jodå några har man skrapat ihop
12. När vaknade du idag? - 11.30
13. Vilken är din favoritplats? - Utomlands eller nått? konstig fråga..
14. Vilken plats föredrar du minst? - Svåårt, typ där jag inte mår bra & känner mig trygg?
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - Det vet man faktiskt aldrig, men förhoppningsvis flyttat till Göteborg, kanske med Martin? Pluggar till läkare.
16. Hur stor är din säng? - 180.
17. Vad sover du i? - Trosor eller naken
18. Hur många kuddar har du i sängen? - Fyra
19. Var har du bott/bor? - Bara här hemma i ljungsbro (men på tre olika ställen)
20. Tycker du om kinamat? - Ja det är jävligt gott
21. Tycker du om kaffe? - Nej verkligen inte, varför ens börja med skiten? ingen tycker det är gott i början & man blir bara beroende av det. Fjortis fasoner!
22. Vad dricker du helst till frukost? - Juice
23. Kan du spela poker? - ja
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Yes
25. Vill du ha barn? - ja, fast inte nu
26. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska, lite spanska & lite lite kroatiska
27. Har du någonsin åkt ambulans? - aa
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - Havet men kan bli jobbigt pga av allt salt, så gött med pool också.
29. Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder, skor & sötsaker!
30. Äger du dyrbara smycken - ja
31. Kan du rulla med tungan? - haha nee
32. Vem är den roligaste människan du känner? Jennifer
33. Vad har du för ringsignal? - Old phone, inte fattat hur man laddar ner låtar till min iphone ÄN! pinsamt jag har haft den 6 månader snart.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - nae inte vad jag vet
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - Min tapet, mina röda rosor & en liten röd hund jag fick av Malin när vi var små (allt var lika nära)
36. Kan du byta olja på bilen? - Byta vet jag inte, men fylla på kan jag! Man har ju körkort så det kan va bra att veta då.
37. Vilken var den senaste boken du läste? - Ett ufo gör entré.
38. Dansar du i bilen?? - nja, men diggar lite.
39. När var du i kyrkan senast? - Var väll ett tag sen, tror jennifer & jag var där & tände ljus för våra kära i skyn.
40. Hur många hål har du i öronen? - 2
41. Har du någon piercing? - Naveln
42. Har du någon tatuering? - Nae men har önskat mig i julklapp så det är väll bokat!
44. Röka eller snusa? - röka
45. Har du pojkvän/flickvän? - japp!
46. Vad är ditt mobil nummer? - 0708-661215 (man kan ändå söka på eniro så vem bryr sig)
47. Vad ska du göra ikväll? - Sova
48. Har du några syskon? - Ett riktigt (Elias 15). Plus 2 på köpet på pappas sida (Adam 10 & Tobbe 18)
49. Vad gör du nu? - Sitter i sängen ska sova snart, smsar med Martin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar