tisdag 3 november 2009

Tänkte skriva ett seriöst inlägg nu haha, vart lite mycket depp & hat inlägg tycker jag.

Vaknade kl 11.00 typ, gick ner till köket & satte mig & pluggade matte i två timmar, duktigt av mig. Efter en stund vart jag hungrig så jag gjorde mig en pasta & kyckling sallad som jag sa igår, vart jätte gott. Om ni vill veta hur jag gjorde den är det bara säga till, det är jätte enkelt, går på 10 min.


Kyckling & Pasta, isbergssallad, ruccolasallad, tomat, gurka.

Efter jag var klar med pluggandet åkte jag hem till mamma & umgicks med henne, Elias & Ozzy. Gosade massor med saknade Ozzy. Åt även kvällsmat där.

Efter maten åkte jag till Tamara & såg en gammal film vi spelat in sen typ 2004. Haha gud vad vi skrattade, så vi grät! Det där får aldrig läcka ut alltså hahaha. Fan va ful man var när man var liten! På filmen dansade vi & sjöng & vara bara allmänt jävla mongolida, älska alltså!

Har förövrigt lite bilder att visa er!
Här är från när jag krattade hela trädgården;

Det där är inte ens hälften av våran trädgård

Här är våran nya bil;

Saab 95 Griffin

Haha tänkte att det kunde va lite kul höhö. Nae vars men hade ju sagt för länge sen att bilder skulle upp på det så kunde ju va bra att hålla det med. Sen är det ju alltid kul med bilder.

Imorgon ska jag plugga sen har jag bjudit in Tamara på lunch (det blir vofflor & glass) gott va?! Jag som försöker va nyttigt, men lite måste man ju få unna sig! Vart ju trotts allt ingen glass idag.

Ska även försöka hinna att städa & byta lakan & lämna en mobil till Elias (han är hos mamma den här veckan) som hade fått av pappa eftersom han gamla gick sönder när han krossade foten. På kvällen kommer Martin till mig så ska vi va & så.


NU ska jag nog sova så jag orkar gå upp skapligt imorgon så jag hinner med allt. Hoppas ni får det lika trevligt som jag ska ha det imorgon.
Poss

1 kommentar:

  1. när jag läste det du skrivit om att du trodde att jag menade er och så tittade jag igenom mina rubriker och det och jag insåg att det kunde misstolkas men det är alltså inget speciellt jag vill få fram med rubrikerna..

    jag tycker din blogg är ganska bra med, jag gillar ditt sätt att formulera dig, därför kikar jag in ibland och för att se om du skrivit någonting om mig.. för ett tag sedan när jag kikade in så hade du gjort ett test och då stod det typ person du hatar du hade då svarat dig, jag fattade ju att du menade mig men jag orkade inte bry mig eftersom vi inte umgås med varandra..

    jag vill inte ta upp det gamla nu men du sa att du behövde lätta på hjärtat och det var precis vad jag behövde när jag skrev allt det där förra gången, så jag förstår vad du menar..

    SvaraRadera