måndag 2 november 2009

We dont care about you bitch

Gjorde just en kycklingsallad med pasta & tryckte i mig. Jävligt gott kan jag lova er, blir favorit i repris imorgon, då jag även ska plugga hela dagen! Men ska köpa en ben & jerrys så ska det nog gå, Glass & kycklingsallad måste väll ändå göra det lite roligare att plugga??!

Va inne på Nattas blogg & hittade en sån där kul grej "4 saker ni inte visste om mig" så jag tänkte sno den eftersom jag själv tycker det är kul att läsa sånt, då kanske ni tycker detsamma? Iaf...

4 saker ni inte visste om mig...

1. Jag är extremt rädd för ballonger & the ring (drar ur sladdarna ur tv varje kväll)
2. Jag är extremt hysterisk när det gäller min säng, ingen får sitta eller ta på den om den är ny bäddad.
3. Jag är allergisk mot hundar men tål min egna
4. Skulle aldrig dejta en kille som inte har nån smak för inredning, usch.



Babybooo

2 kommentarer:

  1. haha bra.. men jag visste om hunden och din säng!! :)

    SvaraRadera
  2. haha fan då, får hitta på nya saker INGEn vet då :P

    SvaraRadera