tisdag 3 november 2009

PATETISKT

& jag stör ihjäl mig på dig. För fan alltså, wööööhwöö vet inte ens vad jag ska säga. För det första, sluta ha med dom där jävla inläggsrubrikerna & alla låt texter & framför allt din patetiska text på headern. Fan om du bryr dig så jävla mycket fortfarande säg det då ist, eller släpp det. Fatta bara att vi vill inte ha med dig att göra. Du är borta, du är glömd, du är död, fatta fatta fatta det, snälla få in det för en gångs skull. Får fan får snart ett hysteriskt jävla utbrott. Sluta lev i det förflutna för helvete, det är över & så jävla slut det bara kan bli. ååååh snälla håll tyst & lämna oss i fred. Du verkar ju fan äckligt besatt. aja var bara tvungen att få ur mig lite skit.

1 kommentar:

  1. tänkte att jag skulle kika in här, gör det ibland och antar att du kikar in i min ibland eftersom det är uppenbart att det är mig du syftar på..

    jag har lagt det där bakom mig, jag tog upp det i någon vecka sen orkade jag inte slösa onödig energi på det igen, så du kan vara lugn jag vill inte heller ha med er att göra längre men du verkar ju tro det! jag orkar inte slösa energi på några jag inte ens umgås med längre, så glöm allting och lev vidare ist, det har jag gjort nu!

    och angående mina inläggsrubriker så har dom INGENTING med dig och martin att göra, så du kan vara lugn och det har heller inte min header!! min header har med MIN syn på livet att göra, jag kan inte göra någonting åt saker jag gjort men om jag ångrar någonting kan jag sträva efter att inte göra någonting likadant igen! de flesta rubriker och skit kommer ifrån låtar eller olika texter jag tycker är fina så de är ingenting personligt med rubrikerna över huvud taget igentligen, så sluta ta åt dig med andra ord, de har ingenting med er att göra! endel rubriker kan vara personliga men de riktar jag åt en annan person som jag tycker mycket om och det är inte din martin!

    SvaraRadera