torsdag 5 november 2009

I'll be careful

Hallå, vaknade nyss, tänkte sätta mig med matten strax men behövde vakna till lite, sen kanske jag ska gå ut & gå eller gå till simhallen & simma & bada lite (för motionens skull naturligtvis). Anna ringde & ville att jag skulle ta hennes pass imorgon så det blir jobba. Ville bara byta ämne & säga att mina orkidéer håller på att dö för jag jämt sover med öppet fönster, illa!

Igår iaf, Martin & jag åt först pizza & kollade på arga snickaren som han ville haha (varje gång han är här, typ, vill han äta våran kebab pizza bara för han tycker den är så god.) Men vi åt iaf pizza & Martin bjöd mig. Efter det var slut så då fick jag välja vad vi skulle kolla på, det vart Greys. Så fick jag massage haha det brukar man få tjata om så vart lite chockad men jätte gulligt ju.
Efter det myste vi ända till klockan 00.00 typ, sen somnade han & jag kollade på tv.
Imorse åkte han hem för att jobba men vi hann mysa lite innan han gick.

sööt när han sover

Haha det var nått speciellt med igår, båda kände oss typ nykära sa vi, skrattade & fnissade & pussades masssoor. Men det är ju alltid kul?! <3

Iaf, nog om detta daltande, eller vad säger du Tamara hihi (men nu fattar du hur det slutade iaf).

Känns det inte konstigt att se det snöa? jag tycker det känns lite skumt! haha, men det är väll för man inte är van, jag har inte släppt hoppet om sommaren än. Jag längtar efter en riktigt vinter, så himla tråkigt & ledsamt när man vaknar på julafton & det regnar! Hoppas på en bättre jul iår. & på tala om jul är det snart dags att börja leta julklappar, jag tycker det är så svårt & tar ofta lång tid på mig så jag borde nog börja snart! & vad ska man önska sig i julklapp? Jag har önskat mig en bil, två nya svindyra duntäcken, en till byrå (får inte plats med alla min kläder). Aa det var väll det, inte så roliga grejer, men men.


Här är en bild från när Martin & jag firade 6 månader i våran stuga. Mysigt med massor snö!

3 kommentarer:

  1. :D haha daltande kan vara trevligt ibland då ;)

    SvaraRadera
  2. okej, jag var faktiskt nere förrut för att ta den men de hade stängt den öppna mottagningen för att vaccinet var typ slut men vecka 47 ska jag ner :)

    SvaraRadera