onsdag 18 november 2009

I can feel your heart beating.

Heej, kom hem från Martin imorse, gick & la mig & vaknade vid 10.00. Gick upp direkt & satte mig & lagade min Peak tröja jag köpte när Martin & jag var i Jönköping, men som gick sönder direkt, så har använt den en gång. Men nu är den hel så jag ska nog ha på mig den idag.

Igår kom jag till Martin, han hade gjort det jätte fint (som vanligt) städat & tänt ljus, sen hade han köpt cola & munkar som vi åt. Sen bjöd han på en helkropps massage, myyys. & efter det vart det massor mer mys hehe. Iaf! Vi kollade på tv & sen skulle vi sova, men det gick inte, vi kunde inte hålla våra stora munnar tysta utan låg & as garva & snackade massor kul. Till sist så kommer jag på att jag är hungrig, typ kl halv 23.30. Men Martin går upp & ger mig biffar & sås & potatis, svin gott var det. Själv åt han hava sin mammas kebab m bröd haha. Till efterrätt vart det vaniljbulle, fyfan va goda dom var, helt färska, så det satt vi & hetsåt ett tag med. Typ vid 00.00 -00.30 kunde vi äntligen somna!

Inte som alla andra haha...


Idag ska jag plugga, ska sätta igång alldeles strax faktiskt, först ska jag bara maila arbetsförmedlingen & försöka göra en header.
Japp ni hörde! jag ska byta till blogg.se, tragiskt men sant. Tycker blogg.se är mycket bättre men vill egentligen inte lämna hela den här bloggen, allt jag skrivit, det är typ ett bra tag..aja, den står nog kvar även om jag skaffar ny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar