tisdag 17 november 2009

You should've took the time to read the signs and see what it meant

Hej, gick upp halv 9 idag. Amanda kom till mig vid 9.00 som vi bestämt. Vi åkte till apoteket & Hemköp först sen till badet & simmade i 45 minuter, riktigt jobbigt faktiskt, efter det gick vi & bubblade & bastade & snackade massor blaja, riktigt trevligt.


När jag kom hem, ca 11.30, så gick jag & la mig i sängen, råkade såklart somna men vaknade av att Martin skrev på msn, han hade vart hemma idag pga olika anledningar, stackars katten, men det blir nog bra ska du se. Älskar dig..

Jaja, nu sitter jag här & kollar upp om Bella, Danne, jag & Martin ska till Ullared nästa helg, hoppas på det. Skulle egentligen åkt med Natta & c.o men det var på en vardag så Martin kunde inte pga jobbet & jag hade inte hunnit få min lön då så det blir svårt att shoppa utan money.

Ska snart åka till Martin, väntar bara på att pappa ska komma hem, han är & hämtar ut tapet kartor som ja ska kolla lite i innan jag åker till min kisse.

Jag kom f.ö på en jätte smart sak, eller kul iaf! När Malin kommer hem från Norge på fredag har vi sagt att vi ska ses alla brudar & luncha med henne, men Amanda & jag kom även på att vi kunde gå till Ljungsbro badet vid 18.00 typ & bubbla & basta & ha det mys, sen drar vi & käkar typ pizza eller lagar middag hos nån! Vore inte det hur trevligt hos helst??

Fint & mysigt i vårat lilla bad...

aha, kände att det var allt jag hade att säga.
pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar