söndag 15 november 2009

Prutt

Hallå

I fredags så åkte jag till Martin & sen vidare till Henke där Martin, Kim, Jonas & Oscar var, det var ganska dött så vi gick vidare till Max & Elin, då kom även Danne & Bella, det var helt okej fast alla satt bara & var riktigt sega & trötta. Så Martin & jag gick hem & hade en mys kväll ist.

På lördagen vakande vi kl 11.00 ungefär & åkte nästan direkt hem till mig, Elias hade gjort chokladpudding han ville äta med oss men vi bestämde oss för att äta pizza ist så vi var mätta på matchen.

Kl 15.00 ungefär åkte vi tre in till cloetta center & mötte upp pappa, Mia & Adam, sen gick vi & kollade på matchen LHC - Luleå, LHC vann såklart med 8-2! Efter det så åkte Elias, jag, Adam & Martin hem medan pappa & Mia köpte Kina mat som vi alla åt när de kom hem, jävligt gott faktiskt.



Efter det gick Martin & jag upp till mig, vi såg en skräckfilm, wrong house on the left, som var sådär (jag vågade se hela haha). Den var mest sorglig! & Sen såg vi en komedi I Love Ya Man den var faktiskt ganska bra, vi garvade en hel del. Vart sura godis bilar tills tungan sved & nya marabou white strawberries, som förövrigt smakar sådär. Sen vart vi trötta & somnade

Idag har vart världens segaste dag, vi har bara sett en till skräckfilm & sen har vi typ bara degat & ätit mat med pappa & dom.

Fick även reda på att pappa & Mia, jag & Adam ska byta rum, om jag vill förstås. Känner mig osäker faktiskt, visst att mitt rum är sugit litet men gillar det endå, det är mysigt & fint, plus att jag bott i det rummet sen vi flyttade in i huset, det är typ 16 år, så ni kanske förstår mitt tvivel. Jag skulle f.ö tagit pappas & Mias rum & Adam mitt & pappa Adams. Deras rum är jäkligt stort, typ näst största rummet i huset så det vore skönt, plus att jag får göra om hela mitt rum IGEN! Inte för det behövs men men hihi, tror det blir så, fast kommer bli svårt att sova i början. Martin tog f.ö med tapet kartor hem i fredags & har hittat en fin tapet där i, så den blir det nog om jag ska byta rum.

En av de 3 jag hittat

Nu har jag skjutsat hem Martin snäll som jag är, fast stannar här över natten, så ska färga hans hår nu sen ska vi äta & sova.

Imorgon ska jag plugga MASSOR & sen fundera på det här med rummet, om jag vill byta rum ska jag nog börja "packa" lite.

Massor text & inga bilder, men det kommer.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar