måndag 14 juli 2008

Can't figure out how you stole my heart

Hopp, är det det man går runt och lever för? Går man runt och hoppas och tror att en dag blir allt bra? om man bara väntar lite? bara lider lite till? så kanske allt ändras och det var värt smärtan?


Eller ska man sluta tro på allt fint som finns? sluta tro att det nångång blir bra? sluta tro att folk kan förendras och bli bättre? ska jag sluta ge folk andra chanser och börja tro illa om dom?


Min enkla fråga är, är det värt att vänta på förändringen?
mitt svar blir, ja för jag tror på att folk kan förendras.


För jag vet så jätte jätte jätte mycket vad jag vill, verkligen, men då måste jag vänta.


Jag får inte tror helt fel nu, för jag spelar om mitt hjärta.


Ae förstår om ni inte fattade ett skit, det gjorde knappt jag heller, tog mej ca 45 minuter att få ur mej det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar